Klacht Travelgenio.com: Geen geld en ook geen toelichting beschikbaar

sad Niet opgelost
SH

mijn vlucht is op 30 maart geannuleerd wegens Covid 19. In mijn "annulerings-e-mail" zegt Travelgenio dat ik mijn geld terugkrijg zodra desbetreffende vliegmaatschappij hen heeft betaald. Inmiddels drie maanden en tal van e-mails en pogingen van bellen later, geen response van Travelgenio. Vandaag met de vliegmaatschappij gesproken, zij konden mij niet helpen maar hebben mij wel verteld dat de termijn van afhandeling van dergelijke kwestie is 90 tot 120 dagen. Dit betekent dat binnen nu en 36 dagen (indien daadwerkelijk verzoek is doorgegeven door Travelgenio) moet Travelgenio de betaling hebben ontvangen.
Ik ben heel erg benieuwd. Ik realiseer me dat alle hectiek van Corona onwerkelijk is maar kan wel zeggen dat de wijze van contact uitermate onbeschoft is.
Je kunt ze onmogelijk telefonisch bereiken, boekingsnummer dient ingevuld te worden maar wordt niet herkend, opties worden blijvend herhaald, lijn wordt verbroken...
En in 3 maanden niet één keer een e-mail kunnen behandelen is gewoon stupide en geen stijl.

Ik wil het bedrag van mijn geannuleerde ticket terug

Travelgenio.com
    Bedankt, Haidari, voor je opmerking. Stuur een e-mail naar customer.service@travelgenio.com met het e-mailadres waarmee je de aankoop hebt gedaan, en geef in het onderwerp de boekings-id (de code van 8 tekens die is vermeld in de bevestigings-e-mail) aan. Je ontvangt dan instructies om contact op te nemen met een van onze gespecialiseerde agenten.

SH
Niets, Travelgenio heeft een standaard zinnetje die ze als reactie op een klacht naar iedereen sturen. Verwijzen naar hun e-mailadres en dat je je details naar dat adres moet mailen wat een nonsens is want iedereen heeft ze al veelvoudig gemaild maar ze reageren niet. Travelgenio moet ophouden met dat standaard zinnetje dat je ze moet mailen, ze moeten verdorie een keer reageren op alle mails en het geld retourneren.

Ook een klacht indienen over Travelgenio.com?