Klacht Travelgenio.com: Onmogelijk contact en bevestiging te krijgen vanuit Travelgenio ivm gecancelde vlucht

Droevig#001

Al 2 mnd bezig contact krijgen over de status van onze gecancelde vlucht met Icelandair, geboekt via Travelgenio. Geen respons, telefoon nr dat niet actief is en Iceland air dat terug verwijst aangezien Travelgenio de partij is waar we geboekt én betaald hebben. Via de website meerdere pogingen gewaagd maar leid tot niets! Hopeloos en diep teleurgesteld! ☹️

Zo spoedig mogelijk reactie en concrete doorkijk en bevestiging in oplossing, refund, voucher or what so ever!

Travelgenio.com
    Bedankt, F. Caldeira, voor je opmerking. Stuur een e-mail naar customer.service@travelgenio.com met het e-mailadres waarmee je de aankoop hebt gedaan, en geef in het onderwerp de boekings-id (de code van 8 tekens die is vermeld in de bevestigings-e-mail) aan. Je ontvangt dan instructies om contact op te nemen met een van onze gespecialiseerde agenten.

Droevig#001
Zelfde reactie, automatic reply, nog steeds geen enkel uitzicht op refund of andere oplossing, met het argument dat er prioriteit gegeven wordt aan a.s. vluchten hebben we inmiddels geen boodschap meer, we wachten al van ver voor 29-4 op antwoord, waar lag toe de prioriteit? Vervolgens eindigt Travelgenio nog met de boodschap dat ze het op prijs stellen wanneer je niet meer reageert. Kortom, alle vertrouwen op een goede afloop en het beetje hoop dat we nog hadden na de snelle reactie van gisteren is inmiddels ook weer verdampt. Geef minimaal iets van richting of een oplossings termijn, we zijn weer terug bij af met nietszeggende reply's die alleen maar zorgen voor nog meer frustratie

Ook een klacht indienen over Travelgenio.com?