Klacht Travelgenio.com: Op geen enkele manier contact mogelijk met Travelgenio na annuleren van de vlucht

jerk0o

Onze vlucht is al een paar weken geleden gecanceld vanuit de vluchtmaatschappij All Nippon Airways. Als wij hun contacten zeggen ze dat het de reisorganisatie het geld terug moeten storten. Wij hebben Travelgenio een paar weken voor onze vlucht proberen te contacten maar elke keer word je in de wacht gezet en na 10 minuten of een kwartier tot een half uur word er opgehangen. Via de contactformulieren of e-mails word niet gereageerd. En sinds kort word er enkel een bandje afgespeeld waarbij je het boekingsnummer moet ingeven en vervolgens word er gezegd pas contact op te nemen als je vluchtdatum nadert. Wij dit gedaan maar zelfs op de dag zelf en een dag na de vlucht word er nog steeds gezegd, neem contact op als u vluchtdatum nadert. Via het contactformulier online word nog steeds niet geantwoord of doorverwezen naar hetzelfde nummer dat we al zo vaak bellen en hetzelfde bandje weer word afgespeeld.

Wij willen dat het geld teruggestort word net zoals onze vluchtmaatschappij zelf al aangeeft dat de reisorganisatie moet doen.

Travelgenio.com
    Bedankt voor je opmerking, jerk. Wij willen jouw zaak graag laten bestuderen door een van onze agenten. Hiertoe verzoeken we je een e-mail te versturen naar customer.service@travelgenio.com, en in het onderwerp hiervan de boekings-id (de code van 8 tekens die is vermeld in de bevestigings-e-mail) aan te geven. Denk eraan: gebruik de e-mail waarmee je de boeking hebt gemaakt. Je ontvangt dan onmiddellijk de te volgen aanwijzingen.

Ook een klacht indienen over Travelgenio.com?