Klacht Travelgenio.com: Restitutie van het reserveringsgeld of een voucher voor 12 maanden ter beschikking stellen

sad Niet opgelost
Don Marco

Travelgenio laat van je horen.
Vorig jaar medio november boekte ik ook een reis voor mijn vrouw en mijzelf met een v.v. naar Japan, Tokio.
Mijn reserveringscode en mijn aanvraagticket is bij Travelgenio bekend. De vlucht zou worden uitgevoerd door Lufthansa van Amsterdam naar München en daarna met All Nippon Airways (ANA) naar Tokio, Japan. Door de pandemie van Covid-19 zijn nu ook alle ANA-vluchten geannuleerd. Bij de ANA International Flight-balie in Tokio ontving ik de informatie van mevrouw Tominaga, die in dit geval, omdat mijn reservering bij Travelgenio was gemaakt, de terugbetaling van de gemaakte vlucht door Travelgenio moest doen.
Dit wordt ook bevestigd op de website van All Nippon Airways en de tariefvoorwaarden.
Zie: Bel ANA om een ​​terugbetaling aan te vragen. (Miles worden niet gebruikt voor wijziging van terugbetaling).
Tickets gekocht via een reisbureau of andere luchtvaartmaatschappij
Neem contact op met het reisbureau of de luchtvaartmaatschappij waar u uw ticket heeft gekocht.
Helaas heb ik geprobeerd om telefonisch en per e-mail contact op te nemen met de klantenservice van Travelgenio, zonder resultaat. De telefoon reageert met een opgenomen bericht en gaat dan automatisch uit, de website van de klantenservice wordt geblokkeerd en is daarom niet meer beschikbaar. Daarom verzoek ik Travelgenio hierover dringend contact met mij op te nemen. vergoeding van gemaakte reserveringskosten of de mogelijkheid om een ​​gelijkwaardige voucher aan te bieden.
Travelgenio kent mijn contactgegevens, op basis van mijn reserveringscode en ik met grote belangstelling op uw positieve reactie wacht.
Mark

Bij Travelgenio aankloppen en vragen voor restitutie van het reserveringsgeld of een voucher voor 12 maanden ter beschikking stellen

Travelgenio.com
    Hartelijk dank om contact met ons op te nemen. Een van onze gespecialiseerde agenten zal jouw zaak bestuderen. Stuur een e-mail naar customer.service@travelgenio.com met het adres dat je hebt opgegeven in het aankoopproces, en geef in het onderwerp alleen de boekings-id (de code van 8 tekens die is vermeld in de bevestigings-e-mail) aan. Wij laten je vervolgens weten welke stappen je kan volgen.

Don Marco
Mijn klacht # 433349 is helemaal nog niet afgehandeld, wel heeft Travelgenio mij een mail gestuurd dat de klacht bij hun uiteindelijk bekend is, maar door de hoeveelheid klachten op de plank gaat het nog wel even duren voordat mijn klacht in behandeling komt

Ook een klacht indienen over Travelgenio.com?