Klacht Travelgenio.com: Slechte service voor het afhandelen van annuleringen van vliegreizen.

Peter1725090

Travelgenio reageert slecht (niet) op verzoeken om vliegreizen te annuleren. Zelfs wanneer de luchtvaartmaatschappij bevestigt dat zij het bedrag willen terugstorten aan Travelgenio en het duidelijk is dat de vlucht niet doorgaat komt Travelgenio niet in actie, anders dan een standaard bevestiging.

Contact opnemen met ons om te bevestigen dat zij de reis annuleren bij de luchtvaartmaatschappij en het betaalde geld terugstorten op onze creditcard.
Dit is een standaard/automatische gegenereerd antwoord. we hebben de instructie van travelgenio. com 3 weken geleden opgevolgd. tot op heden heeft Travelgenio geen actie ondernomen.

Travelgenio.com
    Bedankt, Peter, voor je opmerking. Stuur een e-mail naar customer.service@travelgenio.com met het e-mailadres waarmee je de aankoop hebt gedaan, en geef in het onderwerp de boekings-id (de code van 8 tekens die is vermeld in de bevestigings-e-mail) aan. Je ontvangt dan instructies om contact op te nemen met een van onze gespecialiseerde agenten.

Ook een klacht indienen over Travelgenio.com?