Klacht Travelgenio.com: the travel agency did not refund after flight canceled

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 479195
Gebruiker
Minjun Liu
Datum
1 reactie

Details

De klacht

I bought an air ticket via travelgenio on 11th Aug (from Amsterdam, via Istanbul, Hongkong, to Shanghai; departure date 12th Spe; return date 15th Nov)

I was not accepted by the airline on 12th Sep due to the local authority suspended the transitioning between Istanbul to Hongkong)

I have been contacting the agency and no replied.

I want my money back (557.63 EUR)

De oplossing

full refund (557.63 EUR)

1 reactie

  1. Auteur
    Travelgenio.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Bedankt, Minjun Liu, voor je opmerking. Stuur een e-mail naar customer.service@travelgenio.com met het e-mailadres waarmee je de aankoop hebt gedaan, en geef in het onderwerp de boekings-id (de code van 8 tekens die is vermeld in de bevestigings-e-mail) aan. Je ontvangt dan instructies om contact op te nemen met een van onze gespecialiseerde agenten.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Minjun Liu
Datum
Uiteindelijke oplossing
the company just use template to close issue here. No action taken
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Travelgenio.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen