Klacht Travelhallo.com: Onprofessioneel gedrag van de reisorganisatie

Dil.

Enige tijd geleden heb ik een pakketreis geboekt bij de reisorganisatie ‘Travelhallo’ maar dit had ik niet moeten doen. Wanneer het erop neerkomt om
geld te vragen is ze er meteen en reageert ze gelijk maar vragen stellen ho maar. Vanwege de coronavirus is de reis op het laatste moment geannuleerd, terwijl het allang bekend was dat de grenzen gesloten zouden zijn. Ook tot het laatste moment, om precies te zijn 1 dag voor de eerste bijeenkomst van de premier van NL vroeg ze om te tweede betaling, zo achterdochtig. Maar goed het is op het laatste moment geannuleerd en overal staat dat ik RECHT heb om mijn geld terug. Ik ben al een maand bezig met het vragen hoe het verder gaat, krijg geen antwoord. Ze reageert gewoon op geen e-mail en of whatsapp bericht die ik verstuur. Ze komt met geen 1 oplossing ja met een voucher maar het is spijtig maar die hoef ik niet te accepteren. Ik vind het zeer onprofessioneel hoe ze zich gedraagt en hoe ze te werk gaan. Als ik dit had geweten had ik nooit een reis geboekt bij haar. Ook kleineert ze mij en andere. Telkens is het ik ben een professioneel bedrijf met veel klanten die tevreden zijn. Dat is niet waar want een professioneel bedrijf is er altijd voor haar klanten en niet wanneer het haar uitkomt.
Het is niet gegaan zoals het hoort te gaan. Via deze weg wil ik erop hopen dat travelhallo antwoord zal geven op mijn klacht en het feit dat ik recht heb om mijn geld terug. Ik hoef die corona-voucher niet te accepteren en dat wil ik ook niet doen. Ik verwacht dat ze met een oplossing komt waar ik recht op heb en mij antwoord geeft. Ik zit gewoon letterlijk vast omdat ik geen gehoor krijg van Travelhallo. Mijn tijd besteed ik nu alleen maar aan deze gebeurtenis terwijl dit absoluut niet de bedoeling is en kan zijn.

Ik wil mijn geld terug want hier heb ik recht op en ik wil antwoord op mijn e-mails en whatsappt want ik heb dezelfde e-mail naar alle e-mailadressen gestuurd die ik heb kunnen vinden.

Dil.

Ook een klacht indienen over Travelhallo.com?