Opgelost door Travelinoutdoor.com: Geen geld terug na retour

content Opgelost
Steffie73

Ik heb een pakket retour gestuurd en krijg mijn geld niet terug. Op een vraag via een contactformulier wordt ook niet gereageerd. Wàt een waardeloos bedrijf is dit. Retour sturen wordt (expres) moeilijk gemaakt, dan vervolgens het niet correct afhandelen.

Het verschuldigde bedrag retour en excuses.

Travelinoutdoor.com
    Geachte meneer, mevrouw Ijpma,

Wij hebben wel degelijk op uw vraag gereageerd. Wij hebben u gevraagd om het verzendbewijs. Zie hieronder de chronologie:

30-11-2018
    Barbera IJpma

Ik heb donderdag 22 november mijn bestelling retour gestuurd. Ik wil weten wat de status hiervan is. Ik geef geen toestemming om mijn gegevens, die ik hieronder invul, door te verkopen of aan derden door te geven.

30-11-2018
    Klantenservice medewerker

Beste mevrouw Ijpma,

Bedankt voor uw melding. Door de drukte van Black Friday en Cyber Monday zijn er helaas veel vertragingen opgelopen bij de verzendbedrijven en bij ons warehouse. Mocht u een verzend bewijs hebben, dan kunt u deze naar ons toesturen zodat wij het aan onze kant beter kunnen aansturen.

Hierdoor zou het nog iets langer kunnen duren dan gewoonlijk ( in het normale traject duurt dit ongeveer twee weken).

Mocht u vragen hebben, dan kunt u deze stellen als replay op deze email.

Team-support
    Beste,

Deze reactie heb ik nooit ontvangen. Niet in mijn inbox, niet in mijn reclame en niet in de spam map. Bijgaand mijn verzendbewijs.
    Travelinoutdoor.com
    Geachte meneer, mevrouw Ijpma,

Dank voor het sturen van het verzendbewijs. Wij zullen een onderzoek starten bij DHL, op zoek naar uw retourszending.

Omdat wij u hier niet langer op willen laten wachten hebben wij de order zojuist alvast terugbetaald op basis van het verzendbewijs.

Afhankelijk van uw bank kunt u het uitgegeven bedrag binnen 3 dagen terugverwachten.

Team Travelin'

Steffie73
Terwijl Travelin' op zoek gaat naar mijn retourzending, storten zij alvast het verschuldigde bedrag op mijn rekening. Dit in inmiddels ook gedaan.

Ook een klacht indienen over Travelinoutdoor.com?