Klacht Travelinoutdoor.com: geen retour instructies bij levering artikel

content Niet opgelost
Bruineschoen#001

Ik heb enkele schoenen besteld bij travelin outdoor.
het gaat om verschillende kl;euren. Een kleur bevalt mij niet en die wil ik retourneren.Schoenen zijn via outspot besteld en gelevered door travelin
Ik krijg echter geen contact met outspot of travelin outdoor over de wijze van retoureren.
Via de mail krijg ik geen reactie en er is geen telefoonnummer te vinden.

Hoe krijg ik contact met travelin outdoor?

communicatie over retourneren en geld terug van het te retourneren artikel

Travelinoutdoor.com
    Geachte heer, mevrouw Verhoeven,

U kunt contact met ons opnemen middels onderstaande link.

Voor nu zullen wij middels dit kanaal antwoord geven op uw vraag. Zie hieronder.

Geachte heer, mevrouw,

U heeft aangegeven uw bestelling retour te willen sturen. Mocht u gebruik willen maken van zichttermijn, zijn de verzendkosten voor eigen rekening.

Hieronder vind u de procedure:

1. Print de pakbon uit die is verzonden naar het opgegeven emailadres.
    2. Gelieve op de pakbon de onderstaande zaken vermelden:
    a. Reden van retour
    b. Wanneer u een andere maat of kleur wenst dit duidelijk vermelden.

Retouradres:
    BDEXX
    Edisonweg 11
    4207HE Gorinchem
    Wanneer de retour bij ons binnen is gekomen word deze beoordeeld, hierna zijn de volgende acties mogelijk.
    - Wanneer u retour stuurt onder zichttermijn geven wij na verwerking van de retour het verkopende kanaal de opdracht om het aankoopbedrag aan u terug te storten. Wij hebben geen inzicht in de status van de terugbetaling.

- Wanneer u een andere maat of een vervangend product wilt ontvangen, ontvangt u binnen 7 werkdagen na ontvangst het gewenste product thuis.

- Wanneer het door ons ontvangen product gebruikers sporen heeft dienen wij het product zonder tegenbericht aan u te retourneren.

Bij verdere vragen gelieve het formulier onder de volgende link invullen: https://my.bdexx.com/Support/Channel/

Het support team

Bruineschoen#001
Retouradres en wijze van retourneren is gecommuniceerd. Artikel is op 16-09-1019 retour gestuurd, echter tot nu toe (05 oktober 2019) nog steeds geen bijschrijving op mijn rekening. Ook geen communicatie richting mijn persoon over retournering. Op 06-10-2019 mailing gekregen over restitutie bedrag binnen 5 dag of waardebon. Gekozen voor restitutie bedrag. 08-10-2019: In afwachting storting.

Ook een klacht indienen over Travelinoutdoor.com?