Klacht Travelinoutdoor.com: Ik krijg me geld niet terug gestort.

M.tibboel

Ik heb twee weken geleden aan de hand van de instructies van de site mijn schoenen retour gestuurd. Ik had drie paar schoenen besteld en kreeg ze thuis verdeeld over twee zakken binnen. Ik heb de schoenen in dezelfde zakken terug gestuurd met daarbij het retour formulier!!! Ik heb nog niks gehoord van dit bedrijf en ook nog geen geld terug ontvangen! Ik vind dit een hele slechte zaak want het gaat om een hoop geld! Ik zou niemand aanraden om bij deze site schoenen te kopen, vooral omdat je het bedrijf niet normaal kunt bereiken allen via een contactformulier waar ik vervolgens geen reactie op krijg! Slechte service!

Ik wil mijn geld graag terug want ik heb de schoenen netjes in de doos en de zelfde verpakking terug gestuurd.

M.tibboel
    Hopelijk laat travelin outdoor zich horen!!
    Travelinoutdoor.com
    Geachte heer, mevrouw Koster,

Onze excuses voor het lange wachten. De retoursbetaling is inmiddels verwerkt.
    Het uitgegeven bedrag is op dezelfde rekening als waarmee u de bestelling geplaatst heeft teruggestort.

U kunt de betaling herkennen aan de omschrijving: 8000008666.

Team Travelin'

Ook een klacht indienen over Travelinoutdoor.com?