Klacht Travelinoutdoor.com: Ik krijg me geld niet terug gestort.

Klachtnummer
# 351804
Gebruiker
M.tibboel
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb twee weken geleden aan de hand van de instructies van de site mijn schoenen retour gestuurd. Ik had drie paar schoenen besteld en kreeg ze thuis verdeeld over twee zakken binnen. Ik heb de schoenen in dezelfde zakken terug gestuurd met daarbij het retour formulier!!! Ik heb nog niks gehoord van dit bedrijf en ook nog geen geld terug ontvangen! Ik vind dit een hele slechte zaak want het gaat om een hoop geld! Ik zou niemand aanraden om bij deze site schoenen te kopen, vooral omdat je het bedrijf niet normaal kunt bereiken allen via een contactformulier waar ik vervolgens geen reactie op krijg! Slechte service!

De oplossing

Ik wil mijn geld graag terug want ik heb de schoenen netjes in de doos en de zelfde verpakking terug gestuurd.

2 reacties

  1. Auteur
    M.tibboel
    Datum
    Hopelijk laat travelin outdoor zich horen!!
  2. Auteur
    Travelinoutdoor.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw Koster,

    Onze excuses voor het lange wachten. De retoursbetaling is inmiddels verwerkt.
    Het uitgegeven bedrag is op dezelfde rekening als waarmee u de bestelling geplaatst heeft teruggestort.

    U kunt de betaling herkennen aan de omschrijving: 8000008666.


    Met vriendelijke groet,

    Team Travelin'

Ook een klacht indienen over Travelinoutdoor.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen