Klacht Travelinoutdoor.com: Ik wacht op mijn retourgeld.

sad Niet opgelost
Kato

Helaas heb ik te laat gekeken naar de reviews van Travelin.
Schoenen besteld in verkeerde maat. Direct teruggestuurd en na ruim 2 weken nog steeds geen geld terug.
Op mijn mail wordt geantwoord dat het geld retour zou zijn gestuurd.
Er is nergens een telefoonnummer van dit bedrijf te vinden dus dat wordt ICS inseinen dat zij het geld terug gaan halen. Balen

Heel snel mijn geld terug overmaken.

Travelinoutdoor.com
    Geachte heer, mevrouw Dekkkers,

Uw retourszending is goed ontvangen. De order is op 28-3-2019 terugbetaald op dezelfde rekening als waarmee u de bestelling destijds geplaatst (Mastercard NL).

U kunt de betaling herkennen aan de omschrijving: 8000008919.

Zou u zo vriendelijk willen zijn uw rekening nogmaals te controleren?

Team Travelin'
    Travelinoutdoor.com
    Geachte heer, mevrouw Dekkkers,

U kunt de betaling herkennen aan de omschrijving: 8000008919.

Zou u zo vriendelijk willen zijn uw rekening nogmaals te controleren?

Team Travelin'

Kato
Er zou een betaling gedaan zijn op 28 maart maar er is daarna geen bedrag bijgeschreven van Travelin. Ik vraag mijn Creditcardmaatschappij om het uit te zoeken. Ze sturen op mijn verzoek een printscreen waar niet uit op te maken valt wanneer en waar het geld aan overgemaakt zou zijn. Alleen dat het bij hun afgehandeld is op 28 maart. Travelin is nauwelijks bereikbaar. Per mail moet er bij elke vervolgvraag steeds opnieuw een compleet formulier ingevuld worden. Besteld bij Travelin Outdoor, mailwisseling loopt via bdexx.com en na veel speurwerk blijkt e.a. ondergebracht te zijn bij Toexplore BV in Emst, telefoon 06-21547339

Ook een klacht indienen over Travelinoutdoor.com?