Opgelost door Travelinoutdoor.com: Laarzen waarvan de zolen loslaten

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 371076
Gebruiker
Rg
Datum
7 reacties

Details

De klacht

De zolen van mijn laarzen laten volledig los. Ik hoor na 4 contactformulier te hebben ingevuld helemaal niets.

De oplossing

Ik wil graag of nieuwe laarzen of mijn geld terug.

7 reacties

  1. Auteur
    Travelinoutdoor.com
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Wijkstra,

    Wat vervelend om te horen dat uw laarzen defecten vertonen. Wij hebben in ons support systeem gezocht naar de naam Wijkstra, maar geen tickets gevonden. Wellicht is hier iets mis gegaan.

    Graag ontvangen wij van u foto's van het defect en de inhoudsfactuur om te kunnen beoordelen hoe wij u het best kunnen helpen.


    Met vriendelijke groet,

    Team Travelin'
  2. Auteur
    Travelinoutdoor.com
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Wijkstra,

    Wat vervelend om te horen dat uw laarzen defecten vertonen. Wij hebben in ons support systeem gezocht naar de naam Wijkstra, maar geen tickets gevonden. Wellicht is hier iets mis gegaan.

    Graag ontvangen wij van u foto's van het defect en de inhoudsfactuur om te kunnen beoordelen hoe wij u het best kunnen helpen.


    Met vriendelijke groet,

    Team Travelin'
  3. Auteur
    Rg
    Datum
    Goedemorgen, hierbij stuur ik de foto's van mijn laarzen(Hamar brown maat 38). Zoals u kunt zien laat de zool volledig los. Ik heb de laarzen via Koopjedeal gekocht maar heb daar geen faktuur meer van helaas..
    Hoor graag..
    Mvg
    Rg wijkstra
  4. Auteur
    Travelinoutdoor.com
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Wijkstra,

    Dank voor uw bericht. Graag willen wij u aanbieden de zool te laten lijmen bij een lokale schoenmaker.
    Na overleg van de bon zullen wij dit vergoeden tot een bedrag van €15,-.


    Wij vernemen graag van u.


    Met vriendelijke groet,

    Team support
  5. Auteur
    Travelinoutdoor.com
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Wijkstra,

    Dank voor uw bericht. Graag willen wij u aanbieden de zool te laten lijmen bij een lokale schoenmaker.
    Na overleg van de bon zullen wij dit vergoeden tot een bedrag van €15,-.


    Wij vernemen graag van u.


    Met vriendelijke groet,

    Team support
  6. Auteur
    Rg
    Datum
    Prima, zodra ik ze heb laten lijmen stuur ik de bon. Waar stuur ik die naartoe?
    Dank
    Mvg
    Rg Wijkstra
  7. Auteur
    Travelinoutdoor.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw Wijkstra,

    Wij ontvangen de bon en uw rekeninggegevens graag op support@bdexx.com.
    Let wel, op deze mail zit een automatisch reply. Deze kunt u negeren.


    Met vriendelijke groet,

    Team support

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rg
Datum
Uiteindelijke oplossing Reparatie tot bedrag van 15,00 euro wordt vergoed. Moet even afwachten wat de reparatie gaat kosten..
Status
opgelost
Beoordeling
sad