Opgelost door Travelinoutdoor.com: Laarzen waarvan de zolen loslaten

sad Opgelost
Rg

De zolen van mijn laarzen laten volledig los. Ik hoor na 4 contactformulier te hebben ingevuld helemaal niets.

Ik wil graag of nieuwe laarzen of mijn geld terug.

Geachte heer, mevrouw Wijkstra,

Wat vervelend om te horen dat uw laarzen defecten vertonen. Wij hebben in ons support systeem gezocht naar de naam Wijkstra, maar geen tickets gevonden. Wellicht is hier iets mis gegaan.

Graag ontvangen wij van u foto's van het defect en de inhoudsfactuur om te kunnen beoordelen hoe wij u het best kunnen helpen.

Team Travelin'

Team Travelin'
    Rg
    Goedemorgen, hierbij stuur ik de foto's van mijn laarzen(Hamar brown maat 38). Zoals u kunt zien laat de zool volledig los. Ik heb de laarzen via Koopjedeal gekocht maar heb daar geen faktuur meer van helaas..
    Hoor graag..
    Mvg
    Rg wijkstra
    Geachte heer, mevrouw Wijkstra,

Dank voor uw bericht. Graag willen wij u aanbieden de zool te laten lijmen bij een lokale schoenmaker.
    Na overleg van de bon zullen wij dit vergoeden tot een bedrag van €15,-.

Wij vernemen graag van u.

Geachte heer, mevrouw Wijkstra,

Na overleg van de bon zullen wij dit vergoeden tot een bedrag van €15,-.

Wij vernemen graag van u.

Rg
    Prima, zodra ik ze heb laten lijmen stuur ik de bon. Waar stuur ik die naartoe?
    Dank
    Mvg
    Rg Wijkstra
    Geachte heer, mevrouw Wijkstra,

Wij ontvangen de bon en uw rekeninggegevens graag op support@bdexx.com.
    Let wel, op deze mail zit een automatisch reply. Deze kunt u negeren.

Rg
Uiteindelijke oplossing Reparatie tot bedrag van 15,00 euro wordt vergoed. Moet even afwachten wat de reparatie gaat kosten..