Klacht Travelinoutdoor.com: Lekkede laars

Katia

Al een paar keer formulier voor contact geprobeerd in te vullen, het werkt niet.
Kan geen e-mail adres vinden of telefoonummer.

Ik wil graag, gezien de prijs en de leeftijd van mijn laarzen kijken wat zij voor mij kunnen doen.

Geachte,

Vervelend te horen dat u geen contact met ons kunt krijgen.
    Wij hebben hiervoor inderdaad een formulier. Via deze weg krijgen wij dagelijks vragen binnen en deze worden binnen 1 werkdag beantwoord.

Voor deze case te kunnen behandelen zouden wij graag een ordernummer ontvangen.

Groeten,

Travelin' Outdoor
    Geachte,

Vervelend te horen dat u geen contact met ons kunt krijgen.

Voor deze case te kunnen behandelen zouden wij graag een ordernummer ontvangen.

Groeten,

Travelin' Outdoor
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Helaas kunnen wij in ons systeem geen order vinden op uw adres. Heeft u de bestelling geplaatst op www.travelinoutdoor.com of middels een ander verkoopkanaal?

Indien u gekocht heeft op www.travelinoutdoor.com, willen wij u vragen contact op te nemen middels onderstaande link zodat wij samen met u op zoek kunnen gaan naar de juiste oplossing.

Mocht u een bestelling geplaatst hebben op een ander verkoopkanaal, verzoeken wij u contact op te nemen met het betreffende kanaal.

Om uw bestelling te kunnen nakijken hebben wij het ordernummer nodig en wij willen u graag vragen of u in de gelegenheid bent deze op te zoeken? Het ordernummer vindt u onder andere terug in uw besteloverzicht op onze website, op de ontvangen factuur en in de ontvangen bevestigingsmail.

Vriendelijke groeten,

Team support

Ook een klacht indienen over Travelinoutdoor.com?