Klacht Travelinoutdoor.com: Niet reageren op het toegestuurde formulier. Geen bewijs dat je een dergelijk formulier hebt verstuu

PAT01

Ik heb via Libelle bij Travelin Outdoor een paar leren wandelschoenen besteld. Type Aarhus, bestel nr 800000 5112. Ik heb deze ontvangen op 4-6 j.l. Ze pasten echter niet en ik heb via hun site een formulier in moeten vullen om retour info te krijgen. Dit was op 5-6 j.l. Tot heden heb ik niets van hen vernomen terwijl zij aangeven binnen 2 werkdagen te reageren. Er blijkt geen andere mogelijkheid te zijn om contact te zoeken en ik wil de schoenen ook niet zomaar terugsturen. Ik heb vandaag, 11-6 contact met Libelle opgenomen. Ook zij kunnen niets voor mij betekenen.

Ik wil antwoord hoe en waar ik de schoenen heen kan sturen en mijn geld retour. Ik wil nl geen nieuwe want ze zouden waterdicht zijn maar dat blijkt wateeproof. Daar komt bij dat ik momenteel op rondreis ben.

Travelinoutdoor.com
    Geachte mevrouw Molendijk,

Erg vervelend om te horen dat u niet op tijd geantwoord bent.

Inmiddels hebben wij uw retour goed ontvangen. De terugbetaling zal vandaag in gang worden gezet door onze payment provider. Het bedrag staat doorgaans binnen 3 werkdagen op uw rekening.

Het leder van de wandelschoenen heeft een waterafstotende behandeling gehad, omdat leder nimmer waterdicht is zijn de schoenen voorzien van een waterdicht membraam.

Wij vertrouwen erop u langs deze weg voldoende te hebben geinformeerd.

Travelin' Outdoor

Ook een klacht indienen over Travelinoutdoor.com?