Opgelost door Travelinoutdoor.com: retouneren is probleem. krijg geen retourbon opgestuurd

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 409124
Gebruiker
klacht73@laarzen%
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik wil laazen retouneren die te klein zijn, via de mail krijg ik een code maar geen retourbon, dure laarzen, ook geprobeerd te bellen maar is onmogelijk. Slecht contact te krijgen en voor retouneren slecht geregeld. Weet niet meer wat ik moet doen om de laarzen goed terug te sturen. Bestel hier echt nooit meer.

De oplossing

een retourbon verzenden zodat ik de laarzen kan retouneren

1 reactie

  1. Auteur
    Travelinoutdoor.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer, mevrouw De Geus,

    Wij zien dat uw order op 16 december retour is aangemeld.
    Na ontvangst van retours zullen wij binnen 7 dagen het gewenste product versturen of de order aan u terugbetalen.


    Met vriendelijke groet,

    Team support

Uiteindelijke oplossing

Auteur
klacht73@laarzen%
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb vrij snel na de klacht een retourbon opgestuurd gekregen, snap niet dat dit gelijk bij het produkt is bijgesloten, vind dit geen prettige manier. Uiteindelijk probleem met retour sturen is opgelost, nu nog mijn retour bedrag afwachten. De laarzen 8 dagen geleden opgestuurd retour nog geen geld terug geld is terug, klacht afgehandeld
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Travelinoutdoor.com?