Klacht Travelinoutdoor.com: Travelin betaald niet terug terwijl ik product heb geretourneerd

Klachtnummer
# 344542
Gebruiker
H.W. Jonge
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In december kocht ik via Libelle bij travelin outdoor laarzen. Helaas te groot. Dus heb ik ze retour gezonden met DHL waar zij een contract mee hebben. Op 31 december 2018 zijn de laarzen daar teruggekeerd.
Maar nog altijd geen geld retour aan mij! Ik krijg geen contact met ze (reageren niet op Feesbackformulier een e-mailadres of telefoonnummer hebben ze niet) en het geld is nog steeds niet overgemaakt.

De oplossing

Ik wil mijn geld retour

1 reactie

  1. Auteur
    Travelinoutdoor.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw Onland,

    Wij hebben uw klacht onlangs behandeld in een ander ticket. De oplossing vindt u onder dit ticketnummer: 344899


    Met vriendelijke groet,

    Team Travelin'

Ook een klacht indienen over Travelinoutdoor.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen