Opgelost door Travelinoutdoor.com: Travelinoutdoor reageert niet op ingevuld retour formulier

content Opgelost
Gerbo

Op 21 juni jl een paar schoenen besteld en betaald. Op 25 juni geleverd. Ze zijn te klein. In de doos zit geen formulier o.i.d. Direct het formulier via de link ingevuld. Dat is de enige manier om contact te krijgen. Tot vandaag nog geen reactie. Erg vervelend en niet klantgericht. Zo is de zichttermijn van 2 weken zo voorbij. Hoe retourneer ik en waar naartoe? Het adres op de verpakking?

Adres waar ik de schoenen kan retourneren en geld terug

Travelinoutdoor.com
    Geachte heer, mevrouw Boneschansker,

Wij hebben geen ticket van u ontvangen. Wellicht is hier iets misgegaan.

Zojuist is er een retourslink verstuurd naar het bij de bestelling opgegeven e-mailadres. U kunt de instructies volgen die achter deze link worden aangegeven.

Team support

Gerbo
Uiteindelijke oplossing 1/7 is een (digitaal) retourformulier gestuurd. Deze heb ik ingevuld. Al met al zeer omslachtige retourprocedure. Het DHL servicepunt in mijn woonplaats is op maandag gesloten dus lever ik het pakket 2/7 in. Het wachten is dan op het terugbetalen van de betaling. Als ik het geld terug heb, plaats ik een definitieve reactie en beoordeling. 7/7 nog geen reactie van het bedrijf. 9/7 het bedrag excl. verzendkosten is overgemaakt naar mijn rekening. De klacht is dus afgehandeld.