Opgelost door Travelinoutdoor.com: Travelinoutdoor reageert niet op ingevuld retour formulier

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 374084
Gebruiker
Gerbo
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 21 juni jl een paar schoenen besteld en betaald. Op 25 juni geleverd. Ze zijn te klein. In de doos zit geen formulier o.i.d. Direct het formulier via de link ingevuld. Dat is de enige manier om contact te krijgen. Tot vandaag nog geen reactie. Erg vervelend en niet klantgericht. Zo is de zichttermijn van 2 weken zo voorbij. Hoe retourneer ik en waar naartoe? Het adres op de verpakking?

De oplossing

Adres waar ik de schoenen kan retourneren en geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    Travelinoutdoor.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw Boneschansker,

    Wij hebben geen ticket van u ontvangen. Wellicht is hier iets misgegaan.

    Zojuist is er een retourslink verstuurd naar het bij de bestelling opgegeven e-mailadres. U kunt de instructies volgen die achter deze link worden aangegeven.


    Met vriendelijke groet,

    Team support

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gerbo
Datum
Uiteindelijke oplossing 1/7 is een (digitaal) retourformulier gestuurd. Deze heb ik ingevuld. Al met al zeer omslachtige retourprocedure. Het DHL servicepunt in mijn woonplaats is op maandag gesloten dus lever ik het pakket 2/7 in. Het wachten is dan op het terugbetalen van de betaling. Als ik het geld terug heb, plaats ik een definitieve reactie en beoordeling. 7/7 nog geen reactie van het bedrijf. 9/7 het bedrag excl. verzendkosten is overgemaakt naar mijn rekening. De klacht is dus afgehandeld.
Status
opgelost
Beoordeling
content