Klacht TravelOn: 3 daagse reis disney parijs van travelon.

# 131962
mark

om met de deur in huis te vallen. het is TOTAAL niet waar TRAVELON mee adverteert.
het is een grote JANBOEL en word behandeld als vee.
MISSCHIEN met alle goede bedoelingen van de reis organisator,maar je bent aan de GRILLEN van de chauffeur overgeleverd die te pas en te onpas het reis schema even aanpast en VOORAL ook inkort. komt te laat,vertrekt te laat,en laat je aan je lot over.
geen tour,geen vuurwerk in disney(omdat deze eerder weg wilde) 3e dag ook drama,nog geen mogelijkheid om zelfs n kop koffie te drinken.nee vlug weer weg. MAAR OP DE TERUGWEG HAD DE CHAUFFEUR WEL ALLE TIJD OM TABAK EN SIGARETTEN TE KOPEN VOOR FAMILIE EN VRIENDEN IN BELGIE.
wat hebben wij een domper gehad met deze reis met travelon,en wij niet alleen lees ik
dit bedrijf moet wat anders gaan doen,maar geen reizen organiseren.

NOU,ik lees hier van alles en kom tot de conclusie dat TRAVELON je afscheept met een of andere waardebon ed. het is te TRIEST voor woorden. bah bah wat een organisatie. het interesseert ze niet eens om het netjes op te lossen.
laat deze maar met een nette en passende oplossing komen(en niet per mail,niet jezelf verstoppen achter je pc)

Wij vinden dat TravelOn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Beste Mark,

Wat vervelend om uw klacht te moeten lezen.

Graag zouden wij met u per mail in contact komen. Wilt u ons aub mailen naar sales@travelon.nl, dan wordt uw klacht direct opgepakt.

mark
    ik heb namens onze groep een mail gestuurd na hun reactie hier,
    maar verder nog niets vernomen.
    aan de hand van de klachten op deze site die ik lees zal het wel een hele tijd duren,anders dan het weekend waarin alles snel moet zal het hier wel een hele tijd gaan duren
    Beste Mark,

Wij proberen uw klacht zo snel als mogelijk op te pakken en te behandelen.

mark
    travelon heeft de klacht in behandeling genomen.
    deze zullen naar eigen zeggen er in 2 weken op terug komen en afhandelen.
    we zijn benieuwd en wachten maar af.
    word vervolgd
    Beste Mark,

We komen hier inderdaad binnen twee weken op terug.

mark
    vandaag zou het D-Day zijn qua afhandeling(volgens belofte travelon)
    we zijn benieuwd,er zijn op deze site veel klachten alleen al over de reis naar parijs.
    zouden die mensen hetzelfde weekend zijn geweest? ik denk dat het structureel is.
    Beste Mark,

Ik stuur u een reactie per mail.

mark
    goh....ze stellen €20 voor,we waren met 6 personen,€ 3.33 per persoon.(daar hebben ze echt 2 weken over na moeten denken )
    op een paar kleine dingen na is heel dat weekend in de soep gelopen.
    er staan zo te zien nog veel meer klachten op deze site ,over dat zelfde weekend.
    echt schandalig
    mark
    wat een voorstel van afhandeling van thijn verhulst. van travelon.
    ze stellen € 3.33 per persoon in het vooruitzicht.
    dat dit bedrijf nog reizen MAG verkopen.
    mensen pas aub op met boeken,je krijgt niet een de helft van wat ze beloven
    Beste Mark,

Wat vervelend dat u dit schrijf over ons bedrijf. Wij doen ons uiterste best om iedere reiziger een leuke reis te bezorgen. Soms hebben wij te maken met overmacht, maar in de meeste gevallen zijn onze klanten zeer tevreden. Wij hebben ieder jaar ongeveer 30.000 tevreden reizigers.

onmacht? lekker makkelijk.
    als een bus onderweg stuk gaat,extreme file,s door een ongeval,of extreem weer.....dat is onmacht.
    ons eigen over moeten geven aan de grillen van een chauffeur die het reisprogramma in zijn eigen voordeel inkort is echt geen onmacht,dat is meer met voorbedachte rade.
    en als je het dan zo probeert op te lossen dan moet je je schamen en voor je zelf nagaan of je dan wel in de juiste bedrijfstak zit.
    Beste Mark,

Wat jammer dat u zo over ons schrijft. Wij hebben namelijk jarenlange ervaring in de reisbranche en hebben dan ook zeer veel (jaarlijks meer dan 30.000) tevreden klanten.

Wij vinden het wel spijtig te horen dat het reisprogramma niet zo is gevolgd zoals wellicht aanvankelijk de bedoeling was. Echter hebben wij wel eens te maken met enkele afwijkingen in het schema/ programma waar wij niet aan kunnen ontkomen. Dit is vervelend maar soms niet uit te sluiten.

Wij wikkelen graag uw klacht af per mail. Wilt u hierop reageren aub?

mark
    je moet waarmaken wat je beloofd en vooral VERKOOPT.
    als het n beetje afwijkt,dan zou het alleen al op de site geen klacht te vinden zijn.
    maar als het voor 50% afwijkt van wat beloofd(verkoopt) dan is het wel een groot punt
    Beste Mark,

Wij streven er altijd naar om waar te maken wat wij beloven en wat wij verkopen. Meestal is dit tot grote tevredenheid van onze reizigers.

mark
    het streven naar een tevreden klanten is mooi.
    dan moet je dat ook waarmaken,en bv een reis schema aanpassen als dit veelvoudig niet functioneert.(lees alleen de klachten eens op deze site)
    en als je de fout ingaat,doordat het een grote janboel is .....los het dan netjes op,ipv 20 euro compensatie voor 6 personen waarvan het weekend verknalt is.

Ook een klacht indienen over TravelOn?