Klacht TravelOn: Annulering kerstmarkt Brussel.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 145519
Gebruiker
Kwaad
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na herhaaldelijk verzoek nog steeds geen geld terug ontvangen. Op de site staat restitutie binnen een week. Ik denk dat ze failliet gaan. Dan moet de SGR maar terug betalen.

De oplossing

Per ommegaande de reissom terug betalen. En een eventuele vergoeding voor alle ellende die je met deze reisorganisatie hebt is zeker op zijn plaats.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TravelOn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Kwaad
    Datum
    Klacht is niet opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kwaad
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over TravelOn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen