Opgelost door TravelOn: Busreis Parijs vervolg

Zie vorige klacht
Na de late aankomst door de pech met de bus en de 2,5 pers kamer bleek ook de rest van het weekend beinvloed te zijn. De programmatijden werden voortdurend aangepast omdat de chauffeur de verplichten 9u rust moest hebben tussen de ritten (wel begrijpelijk). Ook de rij- en wachttijden van/naar euro disney waren zeer lang waardoor wij meer in de bus hebben gezeten dan dat we tijd in Parijs hebben doorgebracht (wij hadden geen disney geboekt). Inmiddels waren de perikelen bij Travelon gemeld maar de geboden compensatie is naar mijn idee niet voldoende. Van de aangeboden gratis boottocht op zondagochtend hebben wij geen gebruik van gemaakt daar we anders Montmartre zouden missen wat wij op onze planning hadden staan. Ondertussen heb ik een mail van Travelon gekregen met excuses en een kortingsbon van 25 euro op de vlg reis wat lovenswaardig is echter, ik ben niet van plan nog 'ns met Travelon te reizen dus ik zou graag andere tegemoetkoming zien.

Graag andere tegemoetkoming dan kortingsbon

Wij vinden dat TravelOn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Margriet
    Klacht is naar volle tevredenheid afgehandeld.

Margriet

Ook een klacht indienen over TravelOn?