Klacht TravelOn: Geannuleerde reis naar brussel

Klachtnummer
# 148575
Gebruiker
Wild048
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hadden een reis geboekt naar de kerstmarkt in Brussel.
Door omstandigheden is Brussel is de reis geannuleerd door trevelon.
We konden de reis omboeken of anders kregen we ons geld terug.
Wij kozen voor het laatste.
Het geld zou terug geboekt worden.
Na 4 weken nog niks terug gekregen. Dus maar eens bellen. Ze gingen het na kijken en kregen dan een mail. Nee het was een misverstand want trevelon geeft nooit geen geld terug was het antwoord dat was een mis comunicatie. We geven dan een voucher die u dan bij ons weer kunt besteden. Maar er zat geen voucher bij de email. Weer gebeld. Zouden weer een mail krijgen met de voucher. Geen mail tot dusver.
We hebben gekeken op de site waar we de voucher voor kunnen inleveren maar er zijn geen dagtrips te bekennen op de site van trevelon. Alleen maar drie daagde reizen. Daar moeten we dan zeker 100 euro bijleggen. En dat is toch niet de bedoeling.

De oplossing

Ons geld terug. Zij hadden de reis geannuleerd. Niet meer dan normaal dacht ik zo.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TravelOn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over TravelOn?