Klacht TravelOn: Geanuleerde kerstreis

Angelique

Via Dagje uit en Travelon hadden wij geboekt om afgelopen 21-11-2015 naar Een dag naar Dusseldorf te gaan. Op maandag 16 november bel ik om te vragen hoe het nu verder gaat kwa reis en opstappen. Alles was geregeld en in orde. Op 17-11-2015 krijg ik een mail onze reis werd geanuleerd door dat het was overboekt. Oftewel zoek het maar uit. Dus ik ga bellen want wil mijn geld terug hun komen de overeenkomst niet na. Dagje uit gebeld en Travelon ook. Ik krijg wel een tegoed bon. Ja echt niet die hoef ik niet ik wil niks meer van hun ja mijn geld terug dat wil ik. Krijg ik later te horen ja door aanslagen in parijs 13-11-2015 is het van wege veiligheid geannuleerd. later zeggen ze weer toen de dreiging over was zijn ze door gegaan met anuleren. UH ben niet blond maar dit klopt niet. Lekker makkelijk geld verdienen zo voor hun. wij hadden in September al geboekt dus niet op het laatste moment. Dus Travelon op deze manier krijgen jullie een slechte naam ik heb er geen goed woord voor over

Heel simpel ons geld terug en het is klaar

Wij vinden dat TravelOn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over TravelOn?