Klacht TravelOn: Geen geld terug

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 151854
Gebruiker
Durkje21
Datum
2 reacties

Details

De klacht

We hadden een dagtocht geboekt bij travelon naar Dűsseldorf ,op 5 december 2015, naar de kerstmarkt.
Mijn oudste dochter zou op stappen in Amsterdam, mijn jongste dochter en ik in Leeuwarden. Omdat er volgens hun te weinig animo was vanuit Friesland, is onze busreis geannuleerd. Zodat wij dus niet konden gaan en mijn oudste dochter vanzelfsprekend ook niet. ..we zouden immers gezellig met z'n drieën. Meerdere keren contact gehad, op een gegeven moment is mij toegezegd dat ze het geld terug zouden boeken, maar tot op heden niks ontvangen. Mijn klacht staat niet op zichzelf, dit schijnt de normaalste zaak te zijn bij travelon als ik het zo lees op internet. Ze kunnen hier toch niet zomaar mee weg komen?

De oplossing

Ik wil heel graag mijn 60 euro terug. Ik moet er tenslotte ook hard voor werken!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TravelOn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Durkje21
    Datum
    Vandaag eindelijk mijn geld terug gekregen!
  2. Auteur
    Durkje21
    Datum
    Duurde erg lang allemaal, veel er achter aan moeten zitten.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Durkje21
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over TravelOn?