Wij vinden dat TravelOn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht TravelOn: Geen geld terug
Details
De klacht
Op 10-11-2015 heb ik via vakantieveilingen.nl een busreis naar Parijs geboekt van 27 tot 29 november 2015. Door de aanslagen in Parijs is de reis geannuleerd. Aangezien dit een verjaardagscadeau was heb ik TravelOn vriendelijk verzocht om het bedrag wat ik heb betaald ( € 176 ) terug te storten. Inmiddels tientallen telefoontjes en mailtjes verder en nog steeds geen geld. Iedere keer krijg ik te horen dat ik op de betaallijst sta en dat de "manager" vrijdag op kantoor komt om de betalingen te doen. Week in week uit hetzelfde verhaaltje.Het is ook bijzonder triest dat vakantieveilingen.nl met zo'n partij zaken doet..... onvoorstelbaar.
De oplossing
Terugbetaling van mijn kosten van € 176,-.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.