Klacht TravelOn: Geld terug

Klachtnummer
# 168533
Gebruiker
Bettine
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We hadden een 3 daagse busreis geboekt naar parijs. Na de aanslagen is dit ( begrijpelijk) niet door gegaan. We hebben na lang er achterna te hebben gezeten doormiddel van bellen en mailen een tegoed bon gehad om een nieuwe busreis te boeken. Nu wilden we een paar weken geleden een nieuwe reis boeken, maar nu is er via de site niets meer te boeken. We hebben herhaaldelijk gemaild en gebeld maar we krijgen geen gehoor van het bedrijf

De oplossing

Geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TravelOn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over TravelOn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen