Klacht TravelOn: geld terug

Klachtnummer
# 144243
Gebruiker
TessaRenske
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 28 november zou ik met een vriendin naar Keulen gaan. Deze dag is helaas niet doorgegaan wegens te weinig aanmeldingen. We kregen toen de keuze voor ons geld terug of een alternatieve reis. We hebben toen gekozen voor ons geld terug. Na meerdere keren geprobeerd contact te zoeken via een 0900 nummer a 10 cent per minuut kregen we een bandje die aangaf dat we binnen 2 weken ons geld terug zouden krijgen. We hebben ook wel eens gehad dat de hoorn erop werd gegooid toen we probeerden daadwerkelijk iemand te spreken. Het kost ons veel tijd om iemand te pakken te krijgen en die tijd hebben we niet. Inmiddels is dit al 3 weken geleden en we hebben nog steeds geen geld.

De oplossing

Wij willen ons geld terug plus onkosten voor de gemaakte belletjes en het onnodig lange wachten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TravelOn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over TravelOn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen