Klacht TravelOn: kerstmarkt Keulen met Travelon

Elly

Op zaterdag 19 december 2015 met travelon busreis naar Keulen Kerstmarkt geweest. De reis kwam totaal niet overeen met wat werd aangeboden en waarvoor ik betaald heb. Het kwam erop neer dat ik maar 2 uurtjes de tijd had in Keulen. We kwamen aan om 14.30 uur en moesten alweer om 16.30 uur vertrekken. Ik voel mij zwaar bekocht. Ik had al telefonisch en per email contact opgenomen met Travelon, maar zij wassen hun handen in onschuld. Ik heb per mail een antwoord gekregen dat zij na 2 weken contact met mij zouden opnemen over mijn klacht. Maar tot op heden geen enkele reactie meer ontvangen. Ik heb nog een aantal herinneringen per email verzonden, maar nog steeds geen reactie.
Elly Dubois

Ten eerste wil ik graag een reactie op mijn mail, zoals beloofd.
Ook wil ik een compensatie op de reissom, ik heb niet gekregen waarvoor ik heb betaald. Travelon had een betere planning moeten maken met de busreizen. Als zij een busbedrijf dichter bij de opstapplaats (Amsterdam) hadden ingehuurd, was er geen probleem geweest met het "rijtijdenbesluit".

Wij vinden dat TravelOn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over TravelOn?