Klacht TravelOn: Kerstmarkt Maastricht

Klachtnummer
# 147377
Gebruiker
2003
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Dagtocht geboekt Kerstmarkt Maastricht 20/12/15 opstapplaats Utrecht. Ik heb geen informatie ontvangen ten aanzien van vertrektijden en twee dagen voor vertrek heb ik een mail gestuurd naar Travelon. Travelon gaf aan dat de reis naar Maastricht is geannuleerd. Helaas kon ik last minute geen alternatieve reis boeken. Ik vindt dit onacceptabel en heel klantonvriendelijk. Op 18 december gelijk een mail gestuurd met het verzoek om mijn geld terug te storten maar nooit een reactie of het geld terug ontvangen.

Gewenste oplossing

Geld terug en compensatie voor verpeste vrije dagen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TravelOn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over TravelOn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen