Klacht TravelOn: KERSTTRIP DUSSELDORF, NA BIJNA 25 DAGEN NOG GEEN GELD TERUG!!

Elin

BAHHH wat baal ik dat ik de klacht op 'positief afgerond' heb gezet, ik kreeg zo snel een mailtje van ene 'Danielle Roest' dat ik binnen 10 dagen mijn geld terug zou krijgen dat ik dacht dat het wel goed zou komen; NIET DUS!!!!! Niet mee in zee gaan met dit bedrijf!
IK EIS BIJ DEZE DAT BINNEN 5 WERKDAGEN HET GELD OP MIJN REKENING STAAT. Gebeurd dit niet dan ga ik aangifte doen bij de politie vanwege internetoplichting!!

Hierbij het 'beloofde' mailtje van Daniëlle Roest:
Beste ....,

Ik zag je bericht op klachtenkompas.nl.
Ik vind het erg vervelend wat er is gebeurd en wil je dan ook 50 euro voor 4 personen terug storten.
Wij zijn vandaag pas in staat om alle facturen naar de administratie te zenden.
U krijgt het geld binnen 10 dagen (i.v.m. kerst) retour op uw bankrekeningnummer

With kind regards/ Met vriendelijk groet,

Danielle Roest

Inmiddels is het 14 januari en op mijn mailtjes wordt ineens niet meer gereageerd!

Ik wil per direct mijn geld terug anders doe ik aangifte!!!

TravelOn
    Beste Elina,Wij hebben je vandaag geprobeerd te bellen maar helaas konden we je niet bereiken naar aanleiding van je klacht op klachtenkompas.
    Graag vragen wij jou een tijdstip te geven zodat we je kunnen bereiken en de klacht kunnen bespreken.Met vriendelijke groet,Team Travelon
    Elin
    Travelon wilde graag persoonlijk contact met mij. Naar aanleiding van een voicemail heb ik het bedrijf terug gebeld en mijn nummer achter gelaten. Ben nooit meer terug gebeld, heb mn geld uiteindelijk wel gekregen.