Klacht TravelOn: Niet nakomen van beloftes

Malon

Mijn vriend en ik hebben in juli jl. een drie daagse busreis naar Parijs geboekt bij het bedrijf TravelOn. Deze reis zou 18 december 2015 plaatsvinden. Echter heeft de reisorganisatie deze reis kort voor vertrek gecanceld onder het mom van de aanslagen in Parijs. Maar de regering heeft nooit een negatief reisadvies gegeven, daarnaast waren vele andere reizen naar bijvoorbeeld Londen en Berlijn ook gecanceld. Bij de annulering is er een belofte gedaan dat wij het aankoopbedrag en wellicht een hoger bedrag terug zouden krijgen in een vorm van een voucher. Na diverse e-mails en vele telefoontjes hebben wij deze nog steeds niet ontvangen. Er is meerdere malen beloofd dat wij de voucher op diverse data zouden ontvangen, vervolgens is er beloofd om het aankoopbedrag terug te storten. Ook dit hebben wij nog steeds niet op onze bankrekening staan. Wij zijn erg teleurgesteld dat wij deze reis niet hebben kunnen maken, we hebben hier namelijk hard speciaal voor vrij genomen en hard gespaard.

Geld terug, plus een vergoeding voor het ongemak en excuses.

Wij vinden dat TravelOn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over TravelOn?