Wij vinden dat TravelOn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht TravelOn: niet terugbetalen geld na annuleren dagtocht Kerstmarkt Brussel
Details
Klacht
In december had ik een dagtocht geboekt bij travelon naar de Kerstmarkt in Brussel. Travelon heeft deze geannuleerd en aangegeven dat ik mijn geld zou terugkrijgen. Ik moest hiervoor mijn nummer doorgeven. Ineens is besloten geen geld, maar vouchers terug te geven. hier zit ik niet op te wachten en travelon komt zijn toezegging niet na. ik heb hierover een klacht bij hun ingediend.Gewenste oplossing
Ik wil graag mijn geld ( € 39,80) terug, zoals per email is toegezegd en geen vouchers,Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.