Klacht TravelOn: niet terugbetalen geld na annuleren dagtocht Kerstmarkt Brussel

Jolanda

In december had ik een dagtocht geboekt bij travelon naar de Kerstmarkt in Brussel. Travelon heeft deze geannuleerd en aangegeven dat ik mijn geld zou terugkrijgen. Ik moest hiervoor mijn nummer doorgeven. Ineens is besloten geen geld, maar vouchers terug te geven. hier zit ik niet op te wachten en travelon komt zijn toezegging niet na. ik heb hierover een klacht bij hun ingediend.

Ik wil graag mijn geld ( € 39,80) terug, zoals per email is toegezegd en geen vouchers,

Wij vinden dat TravelOn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Jolanda
    Na ruim een week een reactie. Maar niet naar tevredenheid. Ze hadden toegezegd het geld terug te betalen. In plaats daarvan krijg ik vouchers . Weliswaar hoger dan het geldbedrag, maar ik wil daar geen reis boeken. Dan zou ik sowieso moeten bijbetalen. Geen goede oplossing!

Ook een klacht indienen over TravelOn?