Klacht TravelOn: Nog geen geld terug van annulering busreis Dusseldorf

Klachtnummer
# 143850
Gebruiker
Ellie
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Heb op 3 november 2015 voor 3 personen een busreis geboekt voor 21 november. En dit dus direct betaald. Deze werd door Travelon vanwege overboeking geannuleerd. Nu nog geen geld terug na diverse mailtjes en telefoontjes. Mij is vandaag beloofd dat het geld morgen wordt betaald. Nou, eerst zien, dan geloven.. Wordt vervolgd..

Gewenste oplossing

Graag z.sm. geld terug op bankrekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TravelOn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    TravelOn
    Datum
    Beste Ellie,

    Excuses dat uw terugbetaling nog niet is gerealiseerd. Door de enorme drukte duurt dit wat langer dan gepland.

    Wij vragen u aub nog even om uw geduld.

    Mvg, Team TravelOn
  2. Auteur
    Ellie
    Datum
    Nog geen geld teruggekregen van Travelon. Heb ze wel elke week gebeld, ze beloven van alles, maar geld terugstorten, ho maar! Wij zijn zwaar teleurgesteld, Ze beloven elke week weer het geld over te maken maar er gebeurt niets.! Waardeloos..

Ook een klacht indienen over TravelOn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen