Klacht TravelOn: Nogmaals vervolg parijs

Klachtnummer
# 117408
Gebruiker
Madelief
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Buschauffeur Rob had het over zijn mooie bus die hij graag schoon wilde houden, de wc was halverwege de rit vol en kon niet meer gebruikt worden en hij was erg smerig met een prullebakje waar vies maandverband in zat en het stonk. Ook die had hij schoon moeten houden en moeten legen. Ik vindt het heel erg dat er zo met mensen om wordt gegaan.

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TravelOn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    TravelOn
    Datum
    Beste mevrouw Van Zijl,

    Wij van TravelOn betreuren het feit dat u niet tevreden bent over het aangeboden toilet in de bus. Normaal zijn deze altijd zeer schoon bij vertrek. Wij kijken erg van uw berichtje op.

    Wij zouden graag persoonlijk met u in contact komen om dit voorval te bespreken. Wilt u ons hiervoor aub mailen op: sales@travelon.nl? Wij horen graag van u.

    Mvg, Team TravelOn

Ook een klacht indienen over TravelOn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen