Wij vinden dat TravelOn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht TravelOn: Terugbetalen na annuleren autoreis
Details
Klacht
26-10 autoreis geboekt naar Disneyland. Na de recensies te hebben gelezen van het hotel heb ik op 27-10 de reis geannuleerd. Binnen 1 dag hebben hun het geld op de rekening staan en wij moeten 2 weken wachten op ons geld of volgens mensen die hetzelfde probleem hadden 5 weken op hun geld moesten wachten.Wij hebben al meerdere malen gebeld met travelon of het geld al over was gemaakt, omdat wij graag 20-11 naar Disneyland willen, maar wel worden gewoon niet serieus genomen.
Zie mail hieronder m.b.t. terugbetaling die wij hebben ontvangen.
Heb je vragen over terugbetalingen? Deze proberen we binnen 1 week te realiseren.
Gewenste oplossing
Morgen vrijdag 6-11 het geld terug storten op onze rekening en dat we het ook echt binnen hebben.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.