Klacht TravelOn: Terugbetalen na annuleren autoreis

Klachtnummer
# 136827
Gebruiker
WilliamR
Datum
1 reactie

Details

De klacht

26-10 autoreis geboekt naar Disneyland. Na de recensies te hebben gelezen van het hotel heb ik op 27-10 de reis geannuleerd. Binnen 1 dag hebben hun het geld op de rekening staan en wij moeten 2 weken wachten op ons geld of volgens mensen die hetzelfde probleem hadden 5 weken op hun geld moesten wachten.

Wij hebben al meerdere malen gebeld met travelon of het geld al over was gemaakt, omdat wij graag 20-11 naar Disneyland willen, maar wel worden gewoon niet serieus genomen.

Zie mail hieronder m.b.t. terugbetaling die wij hebben ontvangen.

Heb je vragen over terugbetalingen? Deze proberen we binnen 1 week te realiseren.

De oplossing

Morgen vrijdag 6-11 het geld terug storten op onze rekening en dat we het ook echt binnen hebben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TravelOn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    TravelOn
    Datum
    Beste William,

    Uw terugbetaling wordt nu met spoed gerealiseerd.

    Mvg, Team TravelOn

Ook een klacht indienen over TravelOn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen