Opgelost door TravelOn: Travelon kerstreis dusseldorf

MvO

Op 19 november nam ik deel aan de Dusseldorf reis met Travelon, kaartjes gekocht bij Groupon. Dit is heel slecht bevallen . Het belangrijkste is de reistijd. In onze bus zaten mensen die om 8:30 uur ingestapt waren in Dordrecht. Onze bus kwam om 14:10 aan bij de Messe en we waren met de metro pas om 15:00 uur op de plaats van bestemming. We moesten om 18:00 uur weer met de metro omdat de chauffeur ons verteld had dat hij zou vertrekken wanneer we er niet om 19:00 zouden zijn.
Ik heb vooraf diverse mails gestuurd en achteraf bijna wekelijks. Het schandalige is dat na 1 mail van de heer Thijn Verhulst waarin staat dat ik na 2 weken reactie zou krijgen ik NOOIT EEN ENKELE REACTIE HEB GEKREGEN. Ik vind dat zo ontzettend onbeleefd.
Ik heb dit ook gemeld bij Groupon, maar die doen ook helemaal niets. Belachelijk

Het geld van de twee tickets retour en een keer een fatsoenlijk antwoord.

Wij vinden dat TravelOn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

MvO
    Deze week bericht gekregen dat zij het geld terug gaan betalen.
    Nog even afwachten of het ook echt gebeurt.

Ook een klacht indienen over TravelOn?