Opgelost door TravelOn: Travelon kerstreis dusseldorf

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 150064
Gebruiker
MvO
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 19 november nam ik deel aan de Dusseldorf reis met Travelon, kaartjes gekocht bij Groupon. Dit is heel slecht bevallen . Het belangrijkste is de reistijd. In onze bus zaten mensen die om 8:30 uur ingestapt waren in Dordrecht. Onze bus kwam om 14:10 aan bij de Messe en we waren met de metro pas om 15:00 uur op de plaats van bestemming. We moesten om 18:00 uur weer met de metro omdat de chauffeur ons verteld had dat hij zou vertrekken wanneer we er niet om 19:00 zouden zijn.
Ik heb vooraf diverse mails gestuurd en achteraf bijna wekelijks. Het schandalige is dat na 1 mail van de heer Thijn Verhulst waarin staat dat ik na 2 weken reactie zou krijgen ik NOOIT EEN ENKELE REACTIE HEB GEKREGEN. Ik vind dat zo ontzettend onbeleefd.
Ik heb dit ook gemeld bij Groupon, maar die doen ook helemaal niets. Belachelijk

Gewenste oplossing

Het geld van de twee tickets retour en een keer een fatsoenlijk antwoord.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TravelOn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    MvO
    Datum
    Deze week bericht gekregen dat zij het geld terug gaan betalen.
    Nog even afwachten of het ook echt gebeurt.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over TravelOn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen