Klacht Traveltroef: Kosten achteraf zonvakantie

Hendrik

Bij boeking van een zonvak Portugal v. 2 pers. bleek na ontvangst van boekingspap. dat de transfer van vliegveld naar hotel niet in de reissom zat. Ook vraagt traveltroef achteraf geld voor het meenemen van een rolstoel + voorkeur douche ipv bad, ook indien het niet lukt om dit te regelen.
Ik heb tel contact opgenomen met Traveltroef en gezegd dat ik de kosten voor de transfer zal betalen, maar dat ik vindt dat dit vooraf duidelijk had moeten zijn (Traveltroef wist wel van de extra kosten) Traveltroef zegt dat het ergens bij de veelgevraagde vragen te lezen is, echter bij het hele boekingsproces was dat niet te zien en ik heb het niet kunnen vinden op hun site. Mogelijk staat het we wel, maar niet gemakkelijk te vinden
Ik heb ook gezegd dat ik de extra kosten voor de rolstoel niet wil betalen.
Traveltroef zegt dat het dan afhankelijk is van de coulance of de rolstoel meekan en hangt op.

Fatsoenlijke behandeling ipv telefoon ophangen en zonder meerkosten alles regelen. Daarnaast toegeven dat het inderdaad erg vreemd is dat niet de totale all in kosten worden getoond en pas achteraf blijken als je al betaald hebt

Wij vinden dat Traveltroef hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!