Klacht TRC-Nederland BV: Geen goede klachtenafhandeling bij beschadiging vloer door TRC

Noordeloos8

TRC werd door Ikea aangegeven om ons krukenblok in de werkeuimte te monteren. Gedurende de dag hoorde ik ern harde klap en ging kijken wat er aan de hand was. Volgens de monteur was er niets aan de hand. Later werd ik gevraagd om te tekenen voor ern goede plaatsing vannde keuken. Ik heb de jeuken goed bekeken en die zag er goed uit dus getekend. De vlier lag vol met afval vsn het uitpakken van de keuken onderdelen en zaagsel can het zagen etc. Nadat de monteur weg was ben ik de vloer gaan opruimen. Tot mijn verbazing zat er ern stuk schilderstape op onze nieuwe laminaatvloer. Bij het verwijderen bleek daaronder ern forse beschadiging in de laminaatvloer te zitten. De monteur heeft dit geprobeerd te verbergen dmv ern stukje tape. Door alle rommel is dit niet op gevallen. Direct gebeld met TRC en foto's doorgestuurd. De nodige mailwisselingen en TRC stelde voor dat wij dit op onze eigen inboedelverzekering zouden zetten. Wij hebben aangegeven het daar niet mee eens te zijn en een oplossing te willen vsnuit TRC. Ook aangevene dat wij de helft van de nog te betalen kosten voor plaatsing niet zouden hetalen voordat er een oplosding voor onze dchade zou komen. Nu een klein jaar later gaat TRC dreigen met incasso en kosten terwijl er geen enkele tegenoetkoming is geweest vanuit hen om de door hun monteur ontstane schade op te lossen. Ze beweren nu zelfs dat we pas na een half jaar de klacht hebben doorgegeven terwijl we de nodige mailwisselingen zwart op wit hebben. Bijzonder slecht bedrijf dat haar verantwoordelijkheid ver van zich schuift. Afz J de Vilder

Wij vinden dat TRC-Nederland BV hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over TRC-Nederland BV?