Klacht Treinreiziger nl: Betaald en geen e-ticket

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 392111
Gebruiker
Gebruiker1559993645
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik heb een treinkaart gekocht naar Schiphol via de deal 10.50. Betaald via creditkaart . Geen e-ticket gekregen. Zondag gekocht Dus in zomer tijd

De oplossing

E-ticket sturen

5 reacties

  1. Auteur
    Treinreiziger nl
    Datum
    Beste A.J.G. Bakker,

    Wij verkopen geen treinkaartjes. U zult zien dat wij ook niet de begunstigde zijn bij de afschrijving van uw creditcard. Wat wij wel doen is een overzicht maken van allerlei acties die u op verschillende plekken kunt kopen. Soms bij AH, soms bij Kruidvat, en soms bij Actievandedag.nl of VakantieVeilingen.
    We hebben twee dagen geleden een soortgelijke anonieme reactie op onze site gekregen. Daar hebben we ook op onze site op gereageerd. Het kaartje van 10,50 euro wordt bij Actievandedag.nl en VakantieVeilingen verkocht.
    1) Als u het bij ActievandeDag heeft gekocht, dan kunt u inloggen op https://www.actievandedag.nl/inloggen en uw bestellingen vinden en downloaden. Als dat niet lukt, kunt u actie van de dag bellen, en houd u betaalgegevens bij de hand. Dan kan men uw order opzoeken, en opnieuw versturen.
    2) Als u het bij VakantieVeilingen heeft gekocht, dan kunt u gaan naar https://www.vakantieveilingen.nl/myauctions/wonauctions.html en daar inloggen en uw vouchercode vinden. Als dat niet lukt kunt u VakantieVeilingen bellen, maar houd dan wel uw betaalgegevens bij de hand.

    In beide gevallen geldt dat u een vouchercode krijgt, die u nog moet inwisselen bij NS.

    U kunt in het vervolg ook ons een e-mail sturen. Op een anoniem bericht - zonder naam en e-mailadres - kunnen wij alleen reageren op de site.

    Hartelijke groeten,

    Hildebrand van Kuijeren
  2. Auteur
    Gebruiker1559993645
    Datum
    Dank. Ik heb het kaartje bij Actie van de dag betaald . En een account gemaakt met mijn mail adres. Nu herkent de site mijn mail adres niet Wat nu??
  3. Auteur
    Treinreiziger nl
    Datum
    Wellicht heeft u een typefout gemaakt bij uw e-mailadres, dan is het ticket niet aangekomen en lukt inloggen niet. Ik weet dat bij iDEAL betaling op het afschrift altijd een kenmerk staat, aan de hand daarvan kan men dan uw ticket vinden en opnieuw sturen. Hoe dat bij creditcard zit weet ik niet, maar ik neem hetzelfde. Het telefoonnummer van Actie van de Dag: 020 - 760 50 77
  4. Auteur
    Gebruiker1559993645
    Datum
    Dag,dat denk ik ook Vast een e-mail fout van mij. Ik bel morgen of het weekend even
  5. Auteur
    Treinreiziger nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Succes. Houdt er wel rekening mee dat ze zondag denk ik gesloten zijn, en zaterdag naar ik meen tot 18 uur bereikbaar zijn.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1559993645
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik ben met Actie van de dag in contact. Bedankt voor jullie snelle hulp
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Treinreiziger nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen