Klacht Trek: lege acc

Klachtnummer
# 71599
Gebruiker
heimond 28
Datum
0 reacties

Details

Klacht

18mei 2012trek fiets gekocht bij 12go de service was minimaal Na anderhalf jaar moest er een nieuwe binnen en buitenband op aangezien ik 3kwartier rijden van 12go vandaan zit heb ik gevraagd de Bruin (ook trek dealer ) mij kon helpen en dat heeft hij keurig gedaan Nu kreeg ik anderhalve maand geleden problemen met de accu en hebben de fiets toen op een machine aangesloten en hebben geprobeerd het euvel te klaren maar na een korte periode bleef mijn disply weer voor niet meer dan twee derde gevuld en ben j.l. maandag weer terug gegaan zij hebben met de fabriek contact gehad en ik kreeg de mededeling dat deze vernieuwd moest worden ,omdat we de dag erna gingen fietsen ben ik akkoord gegaan en 599.00 betaald Ik vind dit zeer snel en vraag zit hier nog garantie op waar ik dan aanspraak op kan makenMijn vrouw heeft gelijk dezelfde gekocht en nog geen onkosten gehad

Gewenste oplossing

Als ik kennissen hoor met de zelfde fiets kom ik er zeer slecht van af
en vraag om een korting van deze nieuwe accu

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Trek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Trek?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen