Klacht Trek: Slechte electrische fiets

jewi

In juli 2011 2 Giant fietsen gekocht,dames en heren model.
In juli 2012 Trek electrische fiets L600+Blx gekocht omdat door mijn astma het fietsen op de Giant niet meer ging. (Beide gekocht bij: Wels 2 wielers Driel met fantastische service !!)
Testfiets prima, gekozen: nieuwe Trek, eerste paar acculadingen perfect zelfs met weinig ondersteuning door de duinen van Katwijk naar Scheveningen !! (accu:96 km.)
Daarna weg vallen ondersteuning, accu met max. 40 km. leeg, div. updates ondergaan i.o.m. Trek, opgestuurd naar Trek fabriek, géén verbetering bij terugkomst.
Wederom allerlei aanpassingen via Trek door firma Wels gedaan.
Nu gaat fiets WEER naar Trek fabriek, ik ben het nu beu na bijna 2 jaar deze problemen te hebben gehad en géén goede oplossing gevonden door Trek.
Fiets voor mijn astma gekocht maar weinig plezier van gehad !!

Gewoon een fiets die wel doet wat er in de product beschrijving staat en ALTIJD ondersteuning geeft en NIET stopt/wegvalt bij de snelheid die je op dat moment als prettig fietsen ervaart !!!
Kostprijs fiets ca. 2400, euro !!!
Van Trek graag een nieuwe fiets ZONDER al deze problemen !!!
Ben met deze fiets ca. 30 - 40 keer terug geweest naar de firma Wels in Driel, voor dit bedrijf alleen maar hulde voor hun inzet om mijn fiets, en van anderen, goed te krijgen !!

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.