Klacht Trekbikes: Accu onbetrouwbaar

Theo van Kol

Heb nu de tweede trek E bike namelijk de 700 plus deze heb ik nu 3 jaar en in die 3 jaar heb ik vaak bij de dealer een klacht in gediend ( dealer hielp altijd direct en netjes) over de accu van de fiets, en dan hing de dealer de fiets aan de computer en nam contact op met trek die dan via de computer de fiets na kon kijken en elke keer kwamen ze tot de conclusie dat alles goed was terwijl mijn klachten maar bleven bestaan, waaronder stukje berg op fietsen was in eens halve accu leeg meerdere code' s waaronder code 41 god weet wat het is geven ze ook nooit geen duidelijkheid over knipperende batterij op display met gelijktijdig knipperend achter licht dit werd weer verholpen als men de fiets uit en weer aan deed zetten, maar het ergste is gewoon dat je niet op de accu kunt vertrouwen want misschien schijt hij er wel mee uit als men nog ver van huis is?

Goed en betrouwbare accu

Wij vinden dat Trekbikes hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Theo van Kol

Ook een klacht indienen over Trekbikes?