Klacht Trekbikes: Trekbikes.com stelt elk antwoord steeds weer opnieuw uit tot "morgen".

Joske

D.d. 9-10-14: In mei 2013 hebben wij onze beide Trek E-bikes T500+ na 3 jaar zeer tevreden gebruik ingeruild voor twee splinternieuwe T500+ E-bikes (damesmodel 50 en 55 cm) in de moderne mintgroen/witte kleur, gekocht bij uw dealer Wallstock in Maastricht. Met de oude fietsen waren wij zeer tevreden. Groot was onze verbazing dat deze twee nieuwe fietsen veel minder goed ondersteunen of veel meer energie gebruiken.
Dit diverse malen aangegeven bij Wallstock en kregen steeds te horen "dat lossen we op met nieuwe verbeterde software c een andere afstelling". Echter wij konden geen enkele verandering waarnemen. Zo gaat het nu al bijna 1,5 jaar. Ik kan het als volgt specifiek beschrijven:
In stand 1 en 2 is er nauwelijks of geen ondersteuning en moeten wij (65
jaar) veel te veel kracht uitoefenen om te kunnen fietsen. In stand 3 komt er dan meer ondersteuning los, maar is de accu binnen de kortste tijd zo ver leeg dat wij ons niet meer in het Limburgse Heuvelland durven te begeven.

Na bijna 2 maanden (24-11-14) kwam pas een 1e reactie van Trek heer de Kock (de speurneus met COCK is hij kennelijk niet).
Op 25-11-14 schreef hij als laatste bericht "Morgen zal ik contact met ze zoeken om hun kant van het verhaal te horen". Op 23-12-14 heb ik de Kock gevraagd wat hij onder "morgen verstaat". Echter tot op heden 1-2-14 van hem noch van Trek enig teken van leven mogen horen. Daarom nu mijn eis:
A.
Een gratis inspectie/controlebeurt (op kosten van Trek) bij een dealer in Heerlen die een poging doet om de beide fietsen voor ons acceptabel te maken. Wij hebben namelijk geen zin om steeds zonder resultaat heen en weer te reizen naar Maastricht.
OF
B.
Een voorstel van Trek om onze beide fietsen terug te nemen en twee soortgelijke goede nieuwe fietsen te leveren.
Wij hebben voorkeur voor methode B.

En indien Trek niet binnen 14 dagen komt met een oplossing dan komt DAS-rechtsbijstand in actie bij Bikeurope BV / Trek Benelux in Amersfoort.

Wij vinden dat Trekbikes hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Joske
    Niet reageren is helemaal niet netjes en dat voor zo'n groot bedrijf. Twee ontevreden klanten maakt hen kennelijk niets uit

Joske

Ook een klacht indienen over Trekbikes?