Opgelost door Trekhaakcentrum Schiedam: Een 13-polige trekhaak is gemonteerd terwijl een 7-polige was aangevraagd.

content Opgelost
Verhoeven3

Op 27-07-2017 wilde ik aan mijn peugot 107 een 7-polige afneembare trekhaak laten monteren bij trekhaak centrum schiedam, Profile car & tyreservice schiedam (echte naam)

28-07-2017 is deze opgehaald door mijn vader.
1: De deuren waren niet op slot toen deze werd opgemaakt. Deze auto heeft dus op straat de gehele nacht niet op slot gestaan.

2: het meest erge nog is dat er een 13-polige afneembare trekhaak is gemonteerd. En dan nog ontkennen dat er een 7-polige is te bestellen via internet. "Zo kwam het uit de fabriek, deze hebben we gemonteerd". Einde verhaal.
M'n vader heeft toen nog een omvormer (van 13 naar 7 gehaald) en dacht dat het hiermee voldoende zou zijn.
Echter ik ben alles behalve tevreden. Niet alleen hebben ze onjuist geleverd. Ook de omvormer zit in de weg als het fietsenrek op de trekhaak wordt gemonteerd. (deze lag nota bene op de achterbank zodat ze konden zien of alles pasten).

Graag wil ik dat de 13-polige contact alsnog wordt verwisseld met een 7-polige. Zonder dat ik extra kosten moet maken. Wordt dit niet gedaan dan monteren ze de complete trekhaak eraf en laat ik deze montage ergens anders doen.

Wij vinden dat Trekhaakcentrum Schiedam hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Verhoeven3

Contact gehad met trekhaakcentrum.
    1: Kennelijk is vanwege de EU wetgeving de stopcontacten voortaan alleen 13-polig.
    2: De website gaf het in kleine letters aan net voor betaling dat een 7-polige niet mogelijk is terwijl je wel 7-polig had geselecteerd. (Dit wordt op korte termijn veranderd aan de website.)
    Klacht is opgelost.

Verhoeven3
Oplossing al zelf toegepast.

Ook een klacht indienen over Trekhaakcentrum Schiedam?