Klacht Trekhaakcentrum.nl: een bedrijf dat geen verantwoordelijkheid neemt...

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 375667
Gebruiker
weebee
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Van het kastje naar...

Liet op advies van Trekhaakcentrum.nl bij hen een Bosal trekhaak monteren met verhoogde kogeldruk. Helaas blijkt de daarnaast aangeschafte Uebler 21 s fietsendrager, als beste getest bij ANWB en Consumentenbond, niet te passen. Dat ligt niet aan de drager maar aan de Bosal fabrikant die het met de EU normen blijkbaar niet zo nauw neemt en mij heeft 'opgezadeld' met een niet verticaal gemonteerde trekhaak waardoor drager en fietsen naar achter overhellen. Geen gezicht en komt de stabiliteit niet ten goede. Nadat ik het euvel had geconstateerd begon het 'grote touwtrekken' tussen de Uebler dealer en Trekhaakcentrum met als voorlopig resultaat...niets! Uebler monteerde tegen [nog] meerkosten een andere koppeling die het probleem enigszins corrigeerde. Trekhaakcentrum hoort mij meerdere malen beleefd aan maar neem verder geen oplossings initiatief. En dan te bedenken dat ik de lieve som van 1500 euro heb neergeteld voor wat ik dacht een professionele en gedegen product.....

De oplossing


Oplossing:
...wanneer trekhaakcentrum.nl:
eindelijk zelf eens contact opneemt i.p.v. dat de klant telkens 'achter het probleem aanmoet,
zorgdraagt voor een oplossing waarbij mijn fietsendrager in de juiste verticale stand komt te staan zodat ik zonder zorgen de weg op kan...

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Trekhaakcentrum.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
weebee
Datum
Uiteindelijke oplossing
de service bij trekhaakcentrum is simpel: "klant, zoek het maar uit!". Na vele weken wachten op een oplossing ben ik nu op vakantie met een trekhaak die niet vertikaal staat waardoor de drager en fietsen erop naar achter overhellen. Heb diverse malen contact gehad. In het laatste telefoongesprek van nu al een kleine drie weken terug bleek men geirriteerd dat ik 'op internet mijn klacht verspreidde' en was de conclusie aan het eind van weer een 'de schuld ligt niet bij ons' gesprek dat de foto's die ik heb gemaakt waarop het probleem zichtbaar is doorgestuurd worden naar de trekhaak fabrikant, 'maar die zullen daar wel niet op reageren meneer'. Kortom: ik ben en blijf van het kastje naar de muur gestuurd... SLECHTE ORGANISATIE!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Trekhaakcentrum.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen