Klacht Trekhaakcentrum.nl: Trekhaakcentrum gebruik budget merken

Mos

Via de ANWB en via de site trekhaakcentrum.nl had ik gevonden dat zij trekhaken leverden van A-merken zoals bosal of Brink. Vandaar dat ik bij hun een trekhaak liet monteren. Tot mijn stomme verbazing bleek er een budget trekhaak van auto-hak onder te zijn gemonteerd. En dat terwijl ik de volle prijs moest betalen. Dat is makkelijk winst maken voor trekhaakcentrum.nl

Mij het verschil in prijs terugbetalen tussen een A merk en een budget merk.

Trekhaakcentrum.nl
    Goedendag meneer/ mevrouw de Mos,

bedankt voor het vertrouwen in ons Trekhaakcentrum.
    Wij hebben uw klacht ontvangen over de keuze van de trekhaak. De trekhaken die wij leveren zijn allemaal A-merken, maar wellicht komt dit merk trekhaak minder bekend voor bij u. De trekhaak die wij gemonteerd hebben is een kwalitatief een heel goed A-merk trekhaak. Indien er bij het maken van de afspraak geen persoonlijke voorkeur door de klant wordt aangegeven, kijken wij bij het verwerken van de order wat er het mooiste op uw auto (Nissan) past en wat we kunnen leveren op de montage datum. Het kan dus zijn dat dit merk voor u niet bekend voorkomt, maar zoals ik hierboven aangaf is dit kwalitatief een hele goede trekhaak. Indien u klachten ervaart met de trekhaak kunt u uiteraard contact met ons of met de vestiging opnemen, de garantie op de montage krijgt u bij ons in ieder geval levenslang en ook krijgt u de fabrieksgarantie op de trekhaak zelf.

Hopend u voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groeten,
    Team Trekhaakcentrum.

Mos
Trekhaakcentrum blijft erbij dat het een A merk betreft. Nou weet iedereen zo'n beetje dat dit merk niet te vergelijken is met b.v. Brink , Bosal of Westfalia en dat de prijs ook een stuk goedkoper is. Nogmaals, makkelijk verdiend door trekhaakcentrum.nl . Gezien het nietszeggende antwoord van trekhaakcentrum lijkt het me niet zinvol om verder op deze zaak in te gaan. Het enige wat ik kan zeggen; wilt u zeker zijn van een A merk trekhaak en niet een B merk trekhaak waar u teveel voor betaald dan zijn er betere leveranciers dan trekhaakcentrum.nl. En ook nog even dit; het verbaast me dat de ANWB reclame maakt voor deze maatschappij.

Ook een klacht indienen over Trekhaakcentrum.nl?