Klacht Trekpleister: Fout van trekpleister kost consument geld

Klachtnummer
# 48209
Gebruiker
DvDuijvenbode
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Tot 21 januari j.l. werd op de site van trekpleister een GPS-systeem (Magellan Outdoor) aangeboden. I.p.v. het door mij bestelde en betaalde systeem leverde Trekpleister zojuist op 23 april "microvezel doekjes" . Deze fout kwam volgens de klantenservice wel vaker voor en ze wisten niet hoe dat kwam. Gesteld werd dat ondanks de fout van Trekpleister terugbetaling pas zou plaatsvinden nadat de foutieve levering op mijn kosten teruggezonden was. (6,75 euro). Reactie vanaf het mailadres gaf aan dat een reactie 4 werkdagen zou gaan duren.

De oplossing

Onmiddellijke terugbetaling van de kosten van het GPS-systeem 49,99 euro + 6,75 euro voor de verzending van de microvezeldoekjes. Daar ik de telefoonkosten niet kan specificeren zal ik die wel zelf betalen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Trekpleister?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen