Klacht Trekpleister: niet geleverd wel al betaald

Klachtnummer
# 173875
Gebruiker
Silke
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op dinsdag 21 juni 2016 vroeg besteld een camera Denver Full HD Action Cam via de website . De aanbieding gaat die dag in betaald met I-deal en een rekening volgt met het volgende:
"Zodra het pakket onderweg is naar u, sturen wij u een e-mail ter bevestiging.
Woensdag zit ze bijna te wachten bij de deur maar geen pakje. Donderdag herhaald zich dit. Vrijdag een mail van trekpleister met de volgende mededeling:
"Uw bestelling met ordernummer 6767988 kunnen wij door omstandigheden niet leveren. Onze excuses voor het ongemak."
Een telefoontje naar de serviceafdeling levert niets meer op dan dat het geld teruggestort wordt. In bestelling laten staan tot deze weer op voorraad komt, kan niet.
al met al zeer onbevredigend als je al een product betaald hebt dat het dan niet geleverd wordt. Geen beste actie en wellicht slecht voorraadbeheer?

De oplossing

Liefst:
1. leveren voor de aangeboden prijs
2. in optie zetten voor als er toch een leverancier gevonden wordt die deze camera nog heeft
3. niet meer adverteren met wat je niet hebt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Trekpleister is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Trekpleister?