Klacht Trekpleister: Onbegrijpelijk

Klachtnummer
# 198451
Gebruiker
numberone
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 26-11-2016 een bestelling geplaatst met ordernummer 6828298, zijnde een navman 5 inch navigatiesysteem 9033004434.
Betaald via IDEAl.
Op 28-11-2016 melding dat deze bestelling bezorgd gaat worden.
Na ontvangst van dit artikel al direct gezien dat het zegel van de verpakkingsdoos waar het navigatiesysteem in zat GEBROKEN was.
Duidelijk te zien dat dit GEEN nieuw artikel is maar een reeds eerder GEBRUIKT artikel.
Bescherm folie ontbrak op display en waren vingerafdrukken op display aanwezig.
De auto-oplader was duidelijk niet nieuw en lag slordig opgerold in de doos.
In het navigatiesysteem was THUIS reeds ingetoetst en wel met het volgende adres:
Op 06082016 het adres Zwarthoofd 5-4878 AL- Etten Leur- Noord Brabant ingetoetst !.
Direct telefonisch contact met klantenservice Mw.Renate en deze klacht gemeld.
Tot op heden geen reactie ontvangen !

De oplossing

Per omgaande een NIEUW navigatiesysteem aan mij versturen !

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Trekpleister is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Trekpleister?