Klacht Trekpleister: Reclame n iet ontvangen Trekpleister

Klachtnummer
# 157369
Gebruiker
Pluto63
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik denk dat nu inmiddels wel een jaar het pakket reclamefolders waarin de trekpleisterfolder zit, niet heb ontvangen. Vorig jaar oktober heb ik dit gemeld bij het trekpleisterfiliaal in Assen. In december heb ik een berichtje gestuurd naar de folder-verspreidings-bureaus in Assen. Maar al die tijd heb ik pakket waar de trekpleister bij in zit niet ontvangen.

Het pakket waar de kruitvat-folder in zit krijg ik trouw.
Ik hoop dat hier wat aan gedaan wordt.

M. Snijder
9405 PE 23
Assen

De oplossing

Ik wil dat pakket nu wel iedere week in de brievenbus krijgen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Trekpleister is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Trekpleister?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen