Klacht Trekpleister: Smartfryer blijkt niet op voorraad

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 171275
Gebruiker
BAJ
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In de folder van de Trekpleister werd geadverteerd met een Smartfryer. Het was een behoorlijke aanbieding, met maar liefst 50% korting (49,99 Euro ipv 99,99 Euro). De actie ging vandaag, op dinsdag 7 juni jl. in en duurt tot 12 juni. Uit informatie gisteren van het filiaal in mijn dorp en er bleken slechts drie Smartfryers voorradig, reserveren was niet mogelijk. De grootste voorraad in de wijde omgeving was in Arnhem, maar daar had men er maar vier. Vanmorgen was ik ruim voor openingstijd bij de winkel, en bij binnenkomst was ik de derde die een Smartfryer wilde pakken. Er bleken er maar twee te staan. De medewerkster vertelde me dat ze zelf de derde had gekocht. Uit rondbellen bij andere filialen in de omgeving bleek dat de Smartfryer niet meer te krijgen was. Ook in de online shop was deze niet meer verkrijgbaar. Bij de klantenservice vertelde men mij dat het product op vrijdag al online te koop was, in een later mail werd mij verteld dat dit zondag was.

De oplossing

Gelet op de lage prijs, zeer beperkte voorraad (enkele minuten na opening al uitverkocht) en het feit dat het artikel deze week niet meer op voorraad komt (zover werd mij duidelijk uit mailcontact met de klantenservice), voel ik mij misleid. Ik ben van mening dat er sprake is van misleiding zoals gesteld in de Wet op de Oneerlijke Handelspraktijken. Ik verwacht dat ik alsnog een Smartfryer tegen het actietarief krijg geleverd en dat Trekpleister zich in het vervolg van deze "lokkertjes" onthoudt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Trekpleister is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

1 reactie

  1. Auteur
    BAJ
    Datum
    Na het schrijven van deze klacht, kreeg ik bericht van Klachtencompas dat Trekpleister niet is aangesloten bij Klachtencompas. Mijn e-mails werden keurig op tijd beantwoord. Duidelijk uit de antwoorden was wel dat mijn klacht inhoudelijk niet heel nauwkeurig is gelezen en het doel lijkt vooral "pamperen". De toezegging dat men het meeneemt in het evaluatieproces neem ik met een korreltje zout.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
BAJ
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Trekpleister?